Ciekawostki - Fakty Kaliskie

kontrast:
wielkość czcionki:
A- A+
Dzisiaj jest: 24 listopad 2020 Godzina:
imieniny: Flora, Andrzej

Wyszukiwarka

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami

Top 1

Top 2

Top mały 1

Top maly 2

Ciekawostki

Jakie okulary korekcyjne są teraz modne?

Wybierasz model okularów korekcyjnych i zastanawiasz się, jakie modele są teraz na topie? Sprawdź nasze podpowiedzi przed wizytą w salonie optycznym lub złożeniem zamówienia online!

Choć laikom może wydać się to zaskakujące, okulary podlegają modzie — tak jak każdy element naszego wyglądu. Wystarczy spojrzeć na stare zdjęcia, by przekonać się, że dawne modele wydadzą się obecnie zabawne i raczej niedopasowane. Jeszcze kilkanaście lat temu modne były małe, metalowe okulary na żyłce, później nastąpił boom na plastikowe oprawki. Trendy na najbliższy czas kształtują się jeszcze inaczej, mamy też do wyboru ponadczasowe modele, takie jak okulary korekcyjne Ray Ban i innych marek, które stawiają na wszechstronność i prostotę. Na które spośród setek modeli oprawek warto zwrócić uwagę?

Okulary wpisujące się w aktualne trendy

Obecnie niezwykle modne są duże okulary oversize, zwłaszcza jeśli mają cienką, metalową oprawkę, która dodaje im lekkości. Kobiety chętnie wybierają oprawki srebrne, złote lub w kolorze metalicznego różu. Takie modele świetnie komponują się z eleganckimi, nowoczesnymi i minimalistycznymi stylizacjami, rewelacyjnie dopełniają także styl vintage lub retro. Gdy mierzymy takie okulary po raz pierwszy, mogą wydawać się przesadzone, jednak są lekkie, wygodne i zwracają uwagę — wiele kobiet pokochało je za niebanalny wygląd. Część oprawek oversize zwraca uwagę zdobieniami na zausznikach, podwójnym mostkiem i innymi efektownymi detalami.

Drugim charakterystycznym trendem są plastikowe oprawki w bardzo jasnych kolorach (np. pastelowego różu) lub wręcz transparentne. Warto przymierzyć je i przekonać się, jak na nas wyglądają — dla niektórych mogą być doskonałym wyróżnikiem i znakiem rozpoznawczym. Plastikowe okulary są wygodne i trwałe, więc od kilkunastu lat cieszą się nieustającą popularnością. Dodatkową zaletą plastikowych oprawek jest fakt, że niektóre z nich są sprzedawane z nakładką przeciwsłoneczną na magnes. To wygodne i niedrogie rozwiązanie dla osób z większą wadą wzroku, które nie wyobrażają sobie funkcjonowania bez korekcji wady, a równocześnie chciałyby chronić oczy przed rażącym słońcem.

Wśród optycznych trendów uwagę zwracają również powracające modele oprawek typu aviator oraz utrzymane w klimacie vintage (takie modele prezentują np. okulary korekcyjne Ray Ban). Ten trend jest mniej popularny, dlatego stanowi świetny wybór dla osób, które chcą się wyróżnić i uczynić z okularów swój znak rozpoznawczy oraz element marki osobistej.

Ponadczasowe modele, które zawsze wyglądają dobrze

Jeśli planujemy zakup okularów korekcyjnych na kilka lat i nie przepadamy za eksperymentami lub nowościami, warto zdecydować się na uniwersalny model, który jest utrzymany w neutralnej kolorystyce i dobrze dopasowuje się do naszych rysów twarzy. Takie okulary, utrzymane w barwach czerni, srebra, szarości, granatu lub brązu sprawdzą się w każdych okolicznościach. Są idealne dla osób, które nie chcą się wyróżniać i preferują stonowaną klasykę, która zapewnia im poczucie komfortu.

Okulary korekcyjne Ray Ban dostępne na iokulary.pl i innych sprawdzonych marek, wykonane z dobrych jakościowo materiałów, mogą służyć nam przez kilka lat, jednocześnie podkreślając nasz styl. Ponadczasowe oprawki dopasowują się do każdej stylizacji. Pamiętajmy, że okulary mają podobać się przede wszystkim nam! Choć na wiele osób najnowsze trendy działają odświeżająco i ekscytująco — wcale nie musimy do nich należeć. I to jest w porządku!

artykuł sponsorowany

 

Inside Max P

Kategorie P

3R

4R

Poziomy Bottom

5R

W związku z wejściem w życie zmian w prawie ochrony danych osobowych i rozporządzenia unijnego RODO informujemy, że na naszej stronie www.faktykaliskie.pl, która należy do Grupy Multimedia Polska, używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty współpracujące z nami oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą wyświetlać reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z obowiązującymi przepisami, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami lub kliknij przycisk „przejdź do strony”. Kliknięcie opcji „przejdź do strony” jest automatycznie wyzwoleniem akceptacji powyższych zasad naszego regulaminu.

Informacje, które będą wykorzystywane:
Typ przeglądarki i jej ustawienia. Informacje o systemie operacyjnym urządzenia końcowego. Informacje o zainstalowanych plikach cookie. Informacje o innych identyfikatorach przypisanych do urządzenia końcowego. Adres IP, z którego urządzenie końcowe uzyskuje dostęp do strony internetowej klienta lub aplikacji mobilnej Informacje o aktywności użytkownika na urządzeniu końcowym, w tym o odwiedzanych stronach internetowych i wykorzystywanych aplikacjach mobilnych. Informacje o położeniu geograficznym urządzenia końcowego będą wykorzystywane.

Multimedia Polska S.A. dokłada wszelkich starań, aby niezbędne przetwarzanie Twoich danych osobowe było zgodne z przepisami prawa i nie naruszało Twoich podstawowych praw i wolności, w szczególności prawa do ochrony Twoich danych osobowych. Niniejsza Polityka Prywatności określa generalne zasady, według których przetwarzane są przez nas Twoje dane osobowe. Multimedia Polska S.A. pozyskuje Twoje dane bezpośrednio od Ciebie, ponadto ich powstanie może być skutkiem Twojej aktywności związanej ze korzystaniem przez Ciebie z naszych usług telekomunikacyjnych. W pewnych przypadkach, w ramach  prowadzonej przez Multimedia Polska S.A. działalności operacyjnej, dane dotyczące Twojej osoby mogą także być także pozyskiwane z innych źródeł. Przeczytaj uważnie zawarte w niniejszej Polityce zasady, aby zrozumieć jak i na jakich podstawach prawnych Multimedia Polska S.A. przetwarza Twoje dane osobowe. Jeśli w chwili czytania niniejszej Polityki jesteś naszym klientem musisz wiedzieć, że Twoje ewentualne żądanie zaprzestania przetwarzania Twoich danych osobowych nie spowoduje natychmiastowego zaprzestania przetwarzania i usunięcia  tych danych z zasobów informacyjnych Multimedia Polska S.A. Proces wygaszania przetwarzania Twoich danych będzie zgodny z przepisami obowiązującego prawa, a zasady tego wygaszania są zawarte w niniejszej Polityce.

Dane kontaktowe
Administrator danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Multimedia Polska S.A. z siedzibą w Gdyni (81-341), przy ulicy Tadeusza Wendy 7/9, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000238931, REGON: 190007345, NIP: 5861044881, kapitał zakładowy i łączna suma uiszczonych wkładów wynosi: 91.764.808,00 PLN Organ nadzoru ochrony danych osobowych
Jeśli masz zastrzeżenia co do sposobu i zakresu przetwarzania przez nas Twoich danych, bądź też  chcesz wnieść skargę na sposób obsługi Twojego wniosku lub żądania, informujemy Cię że właściwym organem nadzorczym w tym zakresie jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Kontakt w sprawie Twoich danych: w celu realizacji Twoich uprawnień, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wnoszenia sprzeciwów, udaj się do Biura Obsługi Klienta, lub skontaktuj z infolinią pod numerem 244 244 244.