Ciekawostki - Fakty Kaliskie

kontrast:
wielkość czcionki:
A- A+
Dzisiaj jest: 13 lipiec 2020 Godzina:
imieniny: Justyna, Eugeniusz

Wyszukiwarka

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami

Top 1

Top 2

Top mały 1

Top maly 2

Ciekawostki

Pozycjonowanie stron internetowych Kalisz – czyli szansa dla lokalnych firm

W 2017 roku na kaliskim rynku funkcjonowało kilka tysięcy firm. Ich potencjał jest na tyle duży, że kaliskie firmy z sektora MŚP mogą swobodnie konkurować na rynku ogólnopolskim. Pomocne w pozyskaniu nowych klientów i budowaniu stabilnej pozycji marki jest pozycjonowanie stron internetowych. Dowodem na potwierdzenie tej tezy, są historie sukcesów wielu lokalnych firm, które swój rozwój oddały w ręce agencji SEO zajmujących się zwiększaniem widoczności w wyszukiwarkach internetowych.

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron jest ściśle powiązane z obecnością w wyszukiwarkach internetowych, wśród których najpopularniejszą jest oczywiście Google. Najprościej ujmując, jest to proces takiego dostosowania i wypromowania konkretnej strony internetowej, aby po wpisaniu słowa kluczowego - np.: „stolarz Kalisz”, czy zapytania w wyszukiwarkę, dana strona pojawiła się jak najwyższej w wynikach wyszukiwania. Niestety, algorytm oceny strony stworzony przez Googla ulega ciągłym zmianom, dlatego pozycjonowanie stron internetowym jest procesem ciągłym i długotrwałym. W związku z powyższym, działania w ramach SEO muszą odbywać się zgodnie z zaplanowaną długofalową strategią mającą na celu zwiększenie przychodów firmy decydującej się na usługi pozycjonerskie.

Pozycjonowanie lokalne kaliskich przedsiębiorstw

Pozycjonowanie lokalne w odróżnieniu od pozycjonowania globalnego polega na promowaniu witryn na podstawie słów kluczowych związanych bezpośrednio ze wskazaną lokalizacją. Skuteczne pozycjonowanie lokalne sprawia, że nawet niewielkie firmy z Kalisza mogą stać się miejscowymi liderami. Jak wynika z badań marketingowych, ponad 85% użytkowników wyszukuje frazy związane z lokalnymi biznesami, a aż 78% z nich dokonało później zakupu.

Źródło: https://www.eactive.pl/

Choć techniki pozycjonerskie stosowane przy pozycjonowaniu lokalnym nie odbiegają znacznie od tych stosowanych przy frazach globalnych, to istnieją pewne techniczne detale, które mogą przesądzić o sukcesie fraz lokalnych. Warto także pamiętać o odpowiednim doborze fraz kluczowych, ponieważ zbyt duże zawężenie może doprowadzić do utraty potencjalnych klientów z terenu np. całego województwa wielkopolskiego. Stąd niezmiernie ważny jest wybór odpowiedniej agencji SEO, która przeprowadzi rzetelny audyt strony internetowej i wybierze frazy (lokalne/regionalne/globalne) najkorzystniejsze z perspektywy biznesu klienta.

Istotne elementy pozycjonowania stron internetowych kaliskich firm

Pozycjonowanie stron internetowych to proces, w ramach którego wykonywane jest kilkadziesiąt czynności zarówno na samych serwisie, jak i poza nim. Eksperci z wrocławskiej firmy EACTIVE uważają, że najlepiej jest je wykonywać jednocześnie lub w ściśle określonej kolejności. Wszechstronność podejmowanych działań sprawia, że często nad optymalizacją serwisu pracuje kilku specjalistów z różnych dziedzin. Tylko synergia wszystkich podejmowanych czynności jest gwarancją sukcesu w przypadku pozycjonowania stron internetowych w Kaliszu i innych miastach.

Wśród najważniejszych elementów pozycjonowania stron internetowych wymienia się między innymi następujące działania:

- optymalizacja kodu strony i jej struktury

- tworzenie oryginalnych treści, zgodnych z wytycznymi SEO

- wybór słuch kluczowych i ustalenie długofalowej strategii

- optymalizacja grafik (nadanie im odpowiednich atrybutów, nazw i wagi)

- wprowadzenie certyfikatu SSL i wersji mobilnej

- wyeliminowanie błędów serwera i optymalizacja szybkości wczytywania się strony

- analiza profilu linkowego strony, ustalenie strategii linkowania, ewentualne zrzeczenie się linków

- analityka internetowa i mierzenie efektów wszystkich podejmowanych działań

Pozycjonowanie stron internetowych na własną rękę?

Często w sieci można spotkać się z opinią, że pozycjonowanie stron internetowych to proces, który można wykonać samemu. Niestety, nie ma nic bardziej mylnego i niebezpiecznego zarówno dla nowo powstałych firm, jak i biznesów o ugruntowanej pozycji na rynku. Źle wykonane prace pozycjonerskie na stronie internetowej, mogą doprowadzić do obniżenia pozycji w rankingu, ale także do nałożenia kary na cały serwis. Usunięcie skutków takich działań może trwać od kilku do kilkunastu miesięcy.

Nie bez przyczyny w najlepszych polskich agencjach SEO nad pozycją jednego serwisu pracuje kilku ekspertów. Zmieniające się algorytmy, w praktyce oznaczają potrzebę ciągłego doszkalania i bycia na bieżąco z wszelkimi nowinkami w tej dziedzinie. Pułapką jest także chęć pójścia na skróty, chociażby w postaci black hat SEO. Eksperci z agencji Eactive zajmującej się pozycjonowaniem serwisów firm z Kalisza wymieniają kilka nierekomendowanych technik. m.in.: wymianę mało wartościowych linków polegającą na korzystaniu z systemów wymiany linków, czy ukrywanie linków i słów kluczowych, które są najczęściej w kolorze strony, przez co są zupełnie niewidoczne dla użytkownika. W konsekwencji stosowania tych praktyk nie tylko można obniżyć pozycję strony w wyszukiwarkach, lecz nawet zostać przez nie całkowicie zablokowanym! Warto też pamiętać, że wysoka pozycja w Google nie jest dana raz na zawsze. Przeciwnie, pozycjonowanie stron wymaga ciągłej pracy i udoskonalania konkretnych działań. Treści na stronie muszą być regularnie rozbudowywane, a ich jakość nie może ulec pogorszeniu. Inaczej łatwo jest spaść z wysokiej pozycji, nawet jeśli są to pierwsze wyniki wyszukiwania.

Profesjonalne pozycjonowanie stron jest więc nie tylko umiejętnością korzystania z internetowych narzędzi. To także działania w zakresie monitoringu i analityki internetowej, aby udoskonalać proces pozycjonowania konkretnej strony. Nie warto więc ryzykować – to właśnie skorzystanie z doświadczenia profesjonalnej agencji marketingowej daje pewność, że pozycjonowanie strony przyniesie oczekiwane rezultaty.

artykuł sponsorowany

Inside Max P

Slaider podstrony

Kategorie P

3R

4R

Poziomy Bottom

5R

Redakcja portalu

www.faktykaliskie.pl
ul. Wrocławska 53-57, Kalisz
tel. 607 942 977
e-mail:

Redaktor portalu
Anna Miklas-Pęcherz 

Redakcja telewizji

Magazyn Miejski
ul. Wrocławska 53-57, Kalisz
tel. 62 598 47 81
e-mail:

Kierownik redakcji
Marcin Spętany

W związku z wejściem w życie zmian w prawie ochrony danych osobowych i rozporządzenia unijnego RODO informujemy, że na naszej stronie www.faktykaliskie.pl, która należy do Grupy Multimedia Polska, używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty współpracujące z nami oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą wyświetlać reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z obowiązującymi przepisami, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami lub kliknij przycisk „przejdź do strony”. Kliknięcie opcji „przejdź do strony” jest automatycznie wyzwoleniem akceptacji powyższych zasad naszego regulaminu.

Informacje, które będą wykorzystywane:
Typ przeglądarki i jej ustawienia. Informacje o systemie operacyjnym urządzenia końcowego. Informacje o zainstalowanych plikach cookie. Informacje o innych identyfikatorach przypisanych do urządzenia końcowego. Adres IP, z którego urządzenie końcowe uzyskuje dostęp do strony internetowej klienta lub aplikacji mobilnej Informacje o aktywności użytkownika na urządzeniu końcowym, w tym o odwiedzanych stronach internetowych i wykorzystywanych aplikacjach mobilnych. Informacje o położeniu geograficznym urządzenia końcowego będą wykorzystywane.

Multimedia Polska S.A. dokłada wszelkich starań, aby niezbędne przetwarzanie Twoich danych osobowe było zgodne z przepisami prawa i nie naruszało Twoich podstawowych praw i wolności, w szczególności prawa do ochrony Twoich danych osobowych. Niniejsza Polityka Prywatności określa generalne zasady, według których przetwarzane są przez nas Twoje dane osobowe. Multimedia Polska S.A. pozyskuje Twoje dane bezpośrednio od Ciebie, ponadto ich powstanie może być skutkiem Twojej aktywności związanej ze korzystaniem przez Ciebie z naszych usług telekomunikacyjnych. W pewnych przypadkach, w ramach  prowadzonej przez Multimedia Polska S.A. działalności operacyjnej, dane dotyczące Twojej osoby mogą także być także pozyskiwane z innych źródeł. Przeczytaj uważnie zawarte w niniejszej Polityce zasady, aby zrozumieć jak i na jakich podstawach prawnych Multimedia Polska S.A. przetwarza Twoje dane osobowe. Jeśli w chwili czytania niniejszej Polityki jesteś naszym klientem musisz wiedzieć, że Twoje ewentualne żądanie zaprzestania przetwarzania Twoich danych osobowych nie spowoduje natychmiastowego zaprzestania przetwarzania i usunięcia  tych danych z zasobów informacyjnych Multimedia Polska S.A. Proces wygaszania przetwarzania Twoich danych będzie zgodny z przepisami obowiązującego prawa, a zasady tego wygaszania są zawarte w niniejszej Polityce.

Dane kontaktowe
Administrator danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Multimedia Polska S.A. z siedzibą w Gdyni (81-341), przy ulicy Tadeusza Wendy 7/9, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000238931, REGON: 190007345, NIP: 5861044881, kapitał zakładowy i łączna suma uiszczonych wkładów wynosi: 91.764.808,00 PLN Organ nadzoru ochrony danych osobowych
Jeśli masz zastrzeżenia co do sposobu i zakresu przetwarzania przez nas Twoich danych, bądź też  chcesz wnieść skargę na sposób obsługi Twojego wniosku lub żądania, informujemy Cię że właściwym organem nadzorczym w tym zakresie jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Kontakt w sprawie Twoich danych: w celu realizacji Twoich uprawnień, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wnoszenia sprzeciwów, udaj się do Biura Obsługi Klienta, lub skontaktuj z infolinią pod numerem 244 244 244.