Samorząd - Fakty Kaliskie

kontrast:
wielkość czcionki:
A- A+
Dzisiaj jest: 24 wrzesień 2017 Godzina:
imieniny: Gerarda, Tomir

Wyszukiwarka

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami

Top Baner P

Top 900 x 200

Samorząd

Urząd Miejski w internecie po nowemu

Miasto inwestuje w swój wizerunek. Trzy miesiące temu warszawska firma dla Kalisza stworzyła szczegółową strategię marketingową. W minionym tygodniu poznaliśmy nowe logo miasta i podstawowe zasady systemu identyfikacji wizualnej. Kolejnym krokiem w budowaniu nowego wizerunku Kalisza jest nowa strona internetowa Urzędu Miejskiego.

O nowej stronie internetowej miasta mówi się już od co najmniej roku. Główne jej założenia to zmiana układu graficznego, układu zawartych treści, a także panelu administracyjnego. Nowa strona ma być dostępna na urządzeniach mobilnych.

Miasto czekało z rozpoczęciem realizacji nowej witryny na strategię promocyjną miasta i identyfikację wizualną, bo wygląd miejskiego portalu musi opierać się na ich założeniach.

Nowe zasady strategii reklamowej Kalisza poznaliśmy w końcu maja. Te ustaliła dla nas warszawska firma Premium Consulting. Ich analizy i zalecenia kosztowały ponad 100 tysięcy zł. Marketingowcy stworzyli dla Kalisza nowe hasło promocyjne: zamiast funkcjonującego do tej pory: „Kalisz- młode duchem najstarsze miasto w Polsce”, teraz obowiązującym jest: „Kalisz – dopisz swoją historię”. Więcej na temat strategii promocyjnej miasta pisaliśmy TUTAJ

W minionym tygodniu miasto przedstawiło system identyfikacji wizualnej, czyli obowiązującą w działaniach promocyjnych miasta kolorystykę, czcionkę czy wzorzec graficzny i nowe logo. Funkcjonujące do tej pory z zielenią, rysem ratusza i rzeki zastępuje bardzo minimalistyczne, wzorowane na herbie, ale bez wyróżniającego nas trębacza. Nowy system wizualny Kalisza stworzyła wrocławska firma za blisko 29 tysięcy zł. Materiał z konferencji na ten temat zobaczycie TUTAJ

Teraz Ratusz może w końcu przystąpić do budowy nowej strony internetowej miasta. - Prace trwają już od jakiegoś czasu. W tej chwili oczekujemy na oferty firm, do których skierowaliśmy zaproszenie do przesłania oferty cenowej na zaprojektowanie i wykonanie serwisu internetowego miasta Kalisza – przekazuje Elżbieta Zmarzła, kierownik Biura Komunikacji Społecznej UM w Kaliszu.

Na nowy miejski portal w budżecie zarezerwowano  100 tysięcy zł. Nowa witryna ma być gotowa już za 3-4 miesiące, co jest dość krótkim terminem jak na tego typu zadanie.  - Myślimy, że jeszcze w tym roku wystartujemy z nową witryna, będzie to końcówka roku – mówi Elżbieta Zmarzła.

Do tego miasto zamierza postawić na profesjonalną promocję w internecie, dlatego bardzo możliwe jest stworzenie w Urzędzie nowego stanowiska – specjalisty ds. mediów społecznościowych.

AG, fot. kalisz.pl

Najnowsze ankiety

W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi ankietami.

Banner srodek P

Kategorie -zakładki

3 kolumny P

R 5 P

Redakcja portalu

www.faktykaliskie.pl
ul. Wrocławska 53-57, Kalisz
tel. 785 204 665
e-mail:

Redaktor portalu
Anna Miklas-Pęcherz 

Redakcja telewizji

Magazyn Miejski
ul. Wrocławska 53-57, Kalisz
tel. 62 598 47 81
e-mail:

Kierownik redakcji
Marcin Spętany