Społeczne - Fakty Kaliskie

kontrast:
wielkość czcionki:
A- A+
Dzisiaj jest: 20 maj 2018 Godzina:
imieniny: Wiktoria, Bernardyn

Wyszukiwarka

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami

Top 1

Top 2

Top 3

Top mały 1

Top maly 2

Społeczne

Energa upraszcza komunikację z klientami

Energa Obrót włącza się w ogólnopolską inicjatywę upraszczania komunikacji z klientami. W ramach projektu Prościej firma przeanalizuje język dokumentów, które trafiają do klientów. Nowe standardy komunikacji Energa Obrót przygotuje we współpracy z językoznawcami z Wrocławia.

Upraszczanie komunikacji zaczyna wchodzić polskim organizacjom w nawyk. Trudny, urzędniczy żargon i niezrozumiałe, korporacyjne zwroty coraz częściej ustępują miejsca prostemu językowi. Zarówno firmy, jak i instytucje publiczne analizują szablony swoich dokumentów i pod okiem specjalistów wprowadzają nowe, przyjaźniejsze odbiorcy treści.

Za trendem tym podąża także Energa Obrót. Chcąc skutecznie uprościć komunikację, spółka nawiązała współpracę z zespołem dr Tomasza Piekota. Wrocławscy językoznawcy mają bogate doświadczenie w zmianie języka wielu firm i urzędów. – Z powodów historycznych polskie firmy mają problem z przyjaznym językiem komercyjnym. Wiele z nich przechowuje jeszcze w języku DNA urzędów minionej epoki. Inne – zachłysnęły się emocjonalną i patetyczną narracją zachodniego marketingu. Dojrzeliśmy do tego, by tworzyć nowy język firmowy. Prosty, elegancki i przyjazny. Każda firma musi to jednak zrobić na własne konto – wyjaśnia dr Tomasz Piekot.

W najbliższych miesiącach Energa Obrót weźmie pod lupę odpowiedzi na reklamacje w najczęściej poruszanych przez klientów tematach. Pod czujnym okiem lingwistów wyszkolony zespół specjalistów wypracuje nowe standardy komunikacji i wzorce pism. Korzyści odczują przede wszystkim klienci, ale także sami pracownicy. Prosta komunikacja przyspieszy wymianę informacji i usprawni podejmowanie decyzji. – Codziennie jesteśmy zalewani porażającą ilością informacji. Nie możemy pozwolić sobie na godziny kontemplacji. Rzeczywistość wymaga od nas natychmiastowych decyzji. Nie chcemy, żeby nasi klienci tracili czas na domysły. Czujemy potrzebę zmiany języka, który stosujemy w naszych pismach. Kluczem zrozumienia jest prosta i przejrzysta komunikacja – mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes zarządu Energi Obrotu.

MIK za: Energa Obrót

 

poziomy 1

Slaider podstrony

poziomy 2

Kategorie P

3R

4R

poziomy 3

Kalendarz P

Maj 2018

30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
  • Na dziś nie ma jeszcze wpisanych żadnych wydarzeń. Sprawdź kolejne terminy, a jeśli dziś dzieje się coś interesującego, napisz o tym do nas na:

Poziomy 4

Ogloszenia Podstrony

Polecane

Skup Aut ! Skarszewska 26 ! Kalisz !

07.05.18
Skupujemy samochody osobowe, ciężarowe, autobusy CAŁE I USZKODZONE, Angliki Bez opłat i prawa do...

Ochrona Zarządu/Skup Zadłużonych Spółek oraz JDG KAS/JPK

09.05.18
Nasza działalność to przede wszystkim podjęcie czynności zmierzających do ograniczenia...

Działki budowlane

07.05.18
Na sprzedaż działki budowlane na osiedlu domków jednorodzinnych w miejscowości Zbiersk Cukrownia....
Polecane

KIEROWCA C+E - Transport Ciężarowy Józef Wypchło

11.10.16
Firma Transport Ciężarowy HiU Józef Wypchło zatrudni kierowców w transporcie międzynarodowym...
Polecane

Moskitiery okienne Kalisz

05.05.18
<p>MOSKITIERA "ZE STALI" Posiadasz kota który ucieka przez okno ??Gryzonie...
Dodaj ogłoszenie

poziomy 5

Redakcja portalu

www.faktykaliskie.pl
ul. Wrocławska 53-57, Kalisz
tel. 785 204 665
e-mail:

Redaktor portalu
Anna Miklas-Pęcherz 

Redakcja telewizji

Magazyn Miejski
ul. Wrocławska 53-57, Kalisz
tel. 62 598 47 81
e-mail:

Kierownik redakcji
Marcin Spętany