Zdrowie - Fakty Kaliskie

kontrast:
wielkość czcionki:
A- A+
Dzisiaj jest: 19 czerwiec 2018 Godzina:
imieniny: Julianna, Borzysław

Wyszukiwarka

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami

Top 1

Top 2

Top 3

Top mały 1

Top maly 2

Zdrowie

Ruszyło Wielkie Badanie Wzroku

Lekarze wzrok nazywają królem zmysłów. Wyliczono, że ludzie odbierają za jego pomocą ponad 80 proc. informacji o otoczeniu. Mimo to Polacy o wzrok nie dbają – według statystyk, co trzeci Polak nigdy nie był u okulisty! Najbliższe tygodnie to dobra okazja by to zmienić – w lutym w salonach optycznych w Kaliszu ruszyło Wielkie Badanie Wzroku.

Wskazania ekspertów są jasne i proste – wzrok powinien być badany co roku. Nawet w przypadku  braku zdiagnozowanej wady. Zdarza się – i to wcale nie rzadko – że osoby przekonane, że widzą świetnie, dopiero w salonie optycznym, badane przez okulistę lub optometrystę, dowiadują się, że tak nie jest. Ludzie przyzwyczajają się do tego, jak widzą i często nie wiedzą, że mogą widzieć po prostu lepiej – ostrzej i wyraźniej.

O regularnych wizytach powinny pamiętać też osoby, które już teraz korzystają z okularów lub soczewek kontaktowych. Wady wzroku, potrafią się zmieniać, a najczęściej pogłębiać - nosząc cały czas te same szkła, można wzrokowi zaszkodzić, zamiast pomóc. Dodatkowo, mniejszy komfort patrzenia często prowadzi do uczucia zmęczenia oczu, bólu głowy oraz zapalenia spojówek.

Lekarze i eksperci od lat przekonują, że warto raz w roku skontrolować wzrok. Dobre widzenie ułatwia codzienne życie – szybciej odnajdujemy się w przestrzeni i łatwiej przyswajamy informacje. Wzrok jest również fundamentem bezpieczeństwa, nie tylko zresztą dla kierowców.

Doskonałą okazją do odwiedzin specjalisty będzie zbliżająca się druga edycja ogólnopolskiej akcji Wielkie Badanie Wzroku. Do końca marca na wszystkich chętnych w salonach Vision Express w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Galerii AMBER przy ul. Górnośląskiej 82 oraz w Galerii Kalisz przy ul. Poznańskiej 121-131 czekać będą eksperci, którzy nie tylko zbadają ostrość widzenia, ale również doradzą, jak dbać o wzrok. Więcej szczegółów oraz adresy salonów w innych miastach znaleźć można na www.WielkieBadanieWzroku.pl.

***

Wielkie Badanie Wzorku – to ogólnopolska kampania, organizowana przez Vision Express, której celem jest podniesienie świadomości Polaków w zakresie konieczności regularnego badania wzroku. W jej ramach prowadzone są działania edukacyjne, a także akcje badania wzroku w ponad 170 salonach optycznych w całej Polsce. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.WielkieBadanieWzroku.pl.

RED, fot. pixabay.com

nextclick

poziomy 1

Slaider podstrony

poziomy 2

Kategorie P

3R

4R

poziomy 3

Kalendarz P

Czerwiec 2018

28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
  • Na dziś nie ma jeszcze wpisanych żadnych wydarzeń. Sprawdź kolejne terminy, a jeśli dziś dzieje się coś interesującego, napisz o tym do nas na:

Poziomy 4

Ogloszenia Podstrony

Passat B5 LED ESP grzane fotele klima

08.05.18
Samochód użytkuję 10 lat, jestem jego drugim właścicielem, a pierwszym w Polsce, wszystko robione...

Ochrona Zarządu/Skup Zadłużonych Spółek oraz JDG KAS/JPK

09.05.18
Nasza działalność to przede wszystkim podjęcie czynności zmierzających do ograniczenia...

Działki budowlane

07.05.18
Na sprzedaż działki budowlane na osiedlu domków jednorodzinnych w miejscowości Zbiersk Cukrownia....
Polecane

KIEROWCA C+E - Transport Ciężarowy Józef Wypchło

11.10.16
Firma Transport Ciężarowy HiU Józef Wypchło zatrudni kierowców w transporcie międzynarodowym...

Satysfakcja dla potrzeb pożyczki

27.05.18
Satysfakcja dla potrzeb pożyczki Cześć Być postrzegane do poprawy sytuacji osób w trudnej sytuacji...
Dodaj ogłoszenie

poziomy 5

Redakcja portalu

www.faktykaliskie.pl
ul. Wrocławska 53-57, Kalisz
tel. 785 204 665
e-mail:

Redaktor portalu
Anna Miklas-Pęcherz 

Redakcja telewizji

Magazyn Miejski
ul. Wrocławska 53-57, Kalisz
tel. 62 598 47 81
e-mail:

Kierownik redakcji
Marcin Spętany

W związku z wejściem w życie zmian w prawie ochrony danych osobowych i rozporządzenia unijnego RODO informujemy, że na naszej stronie www.faktykaliskie.pl, która należy do Grupy Multimedia Polska, używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty współpracujące z nami oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą wyświetlać reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z obowiązującymi przepisami, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami lub kliknij przycisk „przejdź do strony”. Kliknięcie opcji „przejdź do strony” jest automatycznie wyzwoleniem akceptacji powyższych zasad naszego regulaminu.

Informacje, które będą wykorzystywane:
Typ przeglądarki i jej ustawienia. Informacje o systemie operacyjnym urządzenia końcowego. Informacje o zainstalowanych plikach cookie. Informacje o innych identyfikatorach przypisanych do urządzenia końcowego. Adres IP, z którego urządzenie końcowe uzyskuje dostęp do strony internetowej klienta lub aplikacji mobilnej Informacje o aktywności użytkownika na urządzeniu końcowym, w tym o odwiedzanych stronach internetowych i wykorzystywanych aplikacjach mobilnych. Informacje o położeniu geograficznym urządzenia końcowego będą wykorzystywane.

Multimedia Polska S.A. dokłada wszelkich starań, aby niezbędne przetwarzanie Twoich danych osobowe było zgodne z przepisami prawa i nie naruszało Twoich podstawowych praw i wolności, w szczególności prawa do ochrony Twoich danych osobowych. Niniejsza Polityka Prywatności określa generalne zasady, według których przetwarzane są przez nas Twoje dane osobowe. Multimedia Polska S.A. pozyskuje Twoje dane bezpośrednio od Ciebie, ponadto ich powstanie może być skutkiem Twojej aktywności związanej ze korzystaniem przez Ciebie z naszych usług telekomunikacyjnych. W pewnych przypadkach, w ramach  prowadzonej przez Multimedia Polska S.A. działalności operacyjnej, dane dotyczące Twojej osoby mogą także być także pozyskiwane z innych źródeł. Przeczytaj uważnie zawarte w niniejszej Polityce zasady, aby zrozumieć jak i na jakich podstawach prawnych Multimedia Polska S.A. przetwarza Twoje dane osobowe. Jeśli w chwili czytania niniejszej Polityki jesteś naszym klientem musisz wiedzieć, że Twoje ewentualne żądanie zaprzestania przetwarzania Twoich danych osobowych nie spowoduje natychmiastowego zaprzestania przetwarzania i usunięcia  tych danych z zasobów informacyjnych Multimedia Polska S.A. Proces wygaszania przetwarzania Twoich danych będzie zgodny z przepisami obowiązującego prawa, a zasady tego wygaszania są zawarte w niniejszej Polityce.

Dane kontaktowe
Administrator danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Multimedia Polska S.A. z siedzibą w Gdyni (81-341), przy ulicy Tadeusza Wendy 7/9, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000238931, REGON: 190007345, NIP: 5861044881, kapitał zakładowy i łączna suma uiszczonych wkładów wynosi: 91.764.808,00 PLN Organ nadzoru ochrony danych osobowych
Jeśli masz zastrzeżenia co do sposobu i zakresu przetwarzania przez nas Twoich danych, bądź też  chcesz wnieść skargę na sposób obsługi Twojego wniosku lub żądania, informujemy Cię że właściwym organem nadzorczym w tym zakresie jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Kontakt w sprawie Twoich danych: w celu realizacji Twoich uprawnień, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wnoszenia sprzeciwów, udaj się do Biura Obsługi Klienta, lub skontaktuj z infolinią pod numerem 244 244 244.