Samorząd - Fakty Kaliskie

kontrast:
wielkość czcionki:
A- A+
Dzisiaj jest: 23 kwiecień 2021 Godzina:
imieniny: Helena, Jerzy

Wyszukiwarka

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami

Top 1

Top 2

Top mały 1

Top maly 2

Samorząd

Rewolucja w ratuszowej promocji

Ograniczenie liczby pracowników biura promocji czy ujednolicenie ubioru urzędników ratusza to tylko niektóre pomysły szefowej Biura Promocji i Informacji Miejskiej. Barbara Niekrasz-Mielczarek bardzo ambitnie podeszła do nowej funkcji i zapowiada diametralną zmianę wizerunkową Urzędu. Jej wizja nie jest jednak tożsama z pomysłami rządzących. Co na to pracodawcy nowej pani kierownik?

To właśnie samorząd obecnej kadencji utworzył rozbudowane, 14-osobowe Biuro Promocji i Informacji Miejskiej. Barbara Niekrasz-Mielczarek, która funkcję kierownika tej komórki objęła w połowie kwietnia, na piątkowej konferencji prasowej  już zapowiedziała zmiany kadrowe. – Planujemy m.in. przesunięcia z tego biura – przyznaje wiceprezydent Piotr Kościelny. - Warto pamiętać, że w biurze promocji pracuje tak dużo osób, ponieważ my połączyliśmy kilka biur w jedno, by to wszystko ujednolicić.

A jeśli o ujednolicaniu mowa – nowa kierownik zamierza wprowadzić  w ratuszu tzw. dress code, czyli zasady dotyczące ubioru urzędników. – Muszą być zachowane pewne standardy, które licują z powagą Urzędu. Będąc interesantem, nie mogłam odróżnić, kto jest pracownikiem Urzędu, a kto nie – powiedziała na spotkaniu z dziennikarzami Barbara Niekrasz-Mielczarek. Zmiany mają dotyczyć również sposobu przekazywania informacji. Według nowej kierownik urzędnicy muszą być milsi i zwracać się kulturalnie do interesantów. Każdy w Urzędzie musi być także bardziej odporny na krytykę, szczególnie ze strony mediów.

W zakresie promocji miasta, Barbara Niekrasz-Mielczarek stawia sobie za cel wypracowania kolorystki, która będzie jednoznacznie kojarzona przez mieszkańców i gości z Kaliszem, na przykład podczas imprez. – W herbie mamy cztery kolory, ale takim optymalnym dla mnie jest kolor złoty. Jest to kolor adresowany do młodzieży, kolor ostrzegawczy. Jeśli będziemy zamawiać gadżety, będą właśnie w takim kolorze – oświadczyła kierownik Biura Promocji i Informacji Miejskiej.

Co na to wszystko przełożeni pani kierownik, która w części storpedowała ich dotychczasowe działania?

Barbara Niekrasz-Mielczarek odniosła się także do pomysłu utworzenia radia bądź innych mediów, które miałyby być jednoznacznie kojarzone z Urzędem Miejskim. O takich planach poinformował niedawno, za pośrednictwem mediów społecznościowych, wiceprezydent Piotr Kościelny. – Radio czy telewizja miejska to nie jest najlepszy pomysł, będzie to miało zawsze konotacje pejoratywne. Nie możemy do tego dopuścić – stwierdziła Niekrasz-Mielczarek.

Co na to jej przełożeni, których wizja promocji ratusza najwyraźniej nie jest tożsama  z wizją nowej kierownik? Piotr Kościelny przyznaje, że obie strony czekają burzliwe negocjacje. Do końca maja Barbara Niekrasz-Mielczarek ma czas, by przekonać włodarzy miasta do swoich pomysłów. Nową strategię chciałaby zacząć wdrażać już z początkiem czerwca.

MG, MIK, fot. MG

Inside Max P

Kategorie P

3R

4R

Poziomy Bottom

5R

Google Ads

Redakcja portalu

https://www.facebook.com/faktykaliskiepl

Kalisz, ul. Śródmiejska 36
tel. 573 950 125
e-mail: media@fundacja-reakcja.pl

Redaktor prowadzący
Anna Miklas-Pęcherz 

Redakcja telewizji

Oglądaj nas na kanale 232 i/ lub 140 

Multimedia Polska/ Vectra oraz na kanale YT

Kalisz, ul. Śródmiejska 36
tel. 573 950 125
e-mail: media@fundacja-reakcja.pl

Redaktor naczelna
Agnieszka Gierz

Fundacja Reakcja

Nadawcą Telewizji Kalisz 

i wydawcą portalu faktykaliskie.pl jest Fundacja Reakcja

Kalisz, ul. Śródmiejska 36
tel. 607 942 977
e-mail: biuro@fundacja-reakcja.pl

Prezes fundacji
Marcin Spętany

https://www.fundacja-reakcja.pl/