Społeczne - Fakty Kaliskie

kontrast:
wielkość czcionki:
A- A+
Dzisiaj jest: 06 maj 2021 Godzina:
imieniny: Benedykta, Jakub

Wyszukiwarka

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami

Top 2

Top 1

Top mały 1

Top maly 2

Społeczne

Pandemia czasem innowacji w Hampton by Hilton Kalisz

Trwająca od roku pandemia hamuje rozwój branży hotelowej i gastronomicznej, ale też zachęca do innowacji. Jak przekonuje Grzegorz Włodarczyk, dyrektor Hampton by Hilton Kalisz, wiele wprowadzanych dziś rozwiązań zostanie z nami na dłużej.

COVID-19 pokazał, że biznes restauracyjny i hotelowy wymagają zmian, które pozwolą na dostosowanie się do nowych warunków i oczekiwań gości. Zmiany dotyczą nowego podejścia w zakresie menu, obsługi i współpracy z dostawcami. Ważne jest utrzymywanie kontaktu z klientami, by wiedzieć na bieżąco, co jest dla nich ważne. Już niedługo standardem mogą być jednorazowe lub elektroniczne menu, indywidualne porcje zamiast bufetów, większe przestrzenie między stolikami, stacje do dezynfekcji, a także wyraźne oznakowania dotyczące procedur czystości.

W hotelach szczególnie widoczna jest zmiana w sposobie podawania śniadań. Dotychczas, szczególnie gdy elektroniczny check-in i check-out ograniczały interakcje, śniadania były przestrzenią do nawiązania kontaktu. Obecnie, przy zmienionej formie serwisu, zostało to dodatkowo ograniczone. Pomimo to chęć gości do korzystania z usług hotelarskich nie słabnie, a oni sami bardzo szybko adaptują się do nowych warunków.

Ze względów bezpieczeństwa śniadania są dziś serwowane wyłącznie do pokoi, z maksymalnie ograniczonym kontaktem między pracownikami i gośćmi. To duża strata dla obydwu stron, bo to właśnie ten kontakt pozwalał zadbać o dobry wypoczynek hotelowych gości, budował relacje i zaufanie oraz dopełniał obrazu gościnności - mówi Grzegorz Włodarczyk, dyrektor generalny Hampton by Hilton Kalisz.

Ostatni rok wpłynął nie tylko na formę obsługi gości, ale również na relacje branży z dostawcami. Obecnie, jeszcze bardziej niż dotychczas, stawia się na współpracę z lokalnymi partnerami, którzy mogą szybciej zrealizować mniejsze zamówienia. Wielkość zamówień została zredukowana nie tylko z powodu niższej sprzedaży, ale również z uwagi modyfikację kart menu. Długie karty z daniami zostają zastąpione krótszymi, w których pozostały jedynie pozycje najchętniej wybierane przez gości. To jednak nie wszystkie zmiany.

Goście coraz częściej szukają mniejszych, porcjowanych dań oraz indywidualnie pakowanych dodatków. Oczywiście nadal oczekują nienagannej obsługi oraz doskonałej jakości. Pogodzenie tego z zapewnieniem pozytywnych wrażeń będzie wymagało od hoteli przygotowań już teraz - dodaje Grzegorz Włodarczyk,

Nie tylko pandemia wpływa na zmiany, które zachodzą w branży. W hotelach coraz częściej pojawia się również nowe pokolenie gości. To zwykle osoby intensywnie podróżujące, częściej jedzące na mieście, które poszukują nowych, zaskakujących propozycji oraz najwyższej jakości obsługi. Mają oni nowe przyzwyczajenia żywieniowe. Wybierają miejsca, które oferują nie tylko smaczne potrawy, ale też korzystają z sezonowych i lokalnych produktów. Dzisiaj na te trendy nakładają się trwające obostrzenia, co dla całej branży stanowi dodatkowe wyzwanie.

FB Antczak

Inside Max P

Inside 2

Kategorie P

3R

4R

Poziomy Bottom

5R

Google Ads

Redakcja portalu

https://www.facebook.com/faktykaliskiepl

Kalisz, ul. Śródmiejska 36
tel. 573 950 125
e-mail: media@fundacja-reakcja.pl

Redaktor prowadzący
Anna Miklas-Pęcherz 

Redakcja telewizji

Oglądaj nas na kanale 232 i/ lub 140 

Multimedia Polska/ Vectra oraz na kanale YT

Kalisz, ul. Śródmiejska 36
tel. 573 950 125
e-mail: media@fundacja-reakcja.pl

Redaktor naczelna
Agnieszka Gierz

Fundacja Reakcja

Nadawcą Telewizji Kalisz 

i wydawcą portalu faktykaliskie.pl jest Fundacja Reakcja

Kalisz, ul. Śródmiejska 36
tel. 607 942 977
e-mail: biuro@fundacja-reakcja.pl

Prezes fundacji
Marcin Spętany

https://www.fundacja-reakcja.pl/