Społeczne - Fakty Kaliskie

kontrast:
wielkość czcionki:
A- A+
Dzisiaj jest: 24 październik 2021 Godzina:

Wyszukiwarka

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami

Top 2

Top 1

Top mały 1

Społeczne

W Biedronce można już płacić nowym typem kart

W sklepach sieci Biedronka można już płacić kartami Diners Club. To kolejne rozszerzenie palety możliwych sposobów płatności dla klientów Biedronki, a jednocześnie dodatkowa zachęta do utrzymywania dystansu społecznego poprzez jak najczęstsze dokonywanie płatności bezgotówkowych.

Klienci sieci coraz częściej korzystają z kas samoobsługowych i coraz chętniej płacą za zakupy, nie używając gotówki. W ostatnich pięciu latach liczba transakcji bezgotówkowych realizowanych w sklepach sieci Biedronka wzrosła z ok. 35 proc. do ponad 55 proc. - Każdemu rozwiązaniu, jakie podejmujemy, towarzyszy nadrzędny cel: wygoda, komfort i bezpieczeństwo naszych klientów. Taki jest również cel współpracy z Diners Club – mówi Lidia Stegenta-Głowala, dyrektor Działu Skarbca sieci Biedronka.

Akceptacja kart Diners Club przez Biedronkę to również istotny krok w kierunku popularyzacji tych kart na polskim rynku, biorąc pod uwagę liczebność sieci ponad 3 tys. sklepów Biedronki. - Jesteśmy dumni ze współpracy z Jeronimo Martins Polska i Bankiem Pekao S.A. Dzięki takim udanym projektom zapewniamy komfort i wygodę dokonywania kartami Diners Club także codziennych zakupów, zgodnie ze zmieniającymi się oczekiwaniami i potrzebami naszych klientów – dodaje Paweł Pomianowski, Dyrektor Generalny Diners Club Polska.    

Agentem rozliczeniowym dla transakcji kartami Diners Club w Biedronce jest Bank Pekao S.A. - Z naszej perspektywy to kolejny ważny i potrzebny krok w upowszechnianiu płatności bezgotówkowych w naszym kraju – podkreśla Artur Jurgielewicz, dyrektor Biura Akceptacji Kart w Banku Pekao S.A.

Co to jest Diners Club?

Diners Club International to pierwszy na świecie wystawca kart płatniczych. Firma została założona jako Diners Club w 1950 roku przez Franka McNamara, Ralpha Schneider oraz Casey R. Taylor. 

W 1949 roku Frank McNamara zaprosił znajomych do restauracji w Nowym Jorku, a kiedy otrzymał rachunek, zorientował się, że nie ma gotówki. I to właśnie wtedy narodził się pomysł na karty płatnicze, bo biznesmen obiecał sobie, że już nigdy nie znajdzie się w podobnej sytuacji.

Po 3 latach od startu, w Diners Club było już 1,25 miliona osób. 

Diners Club Polska

Pierwszymi, którzy korzystali z płatności bezgotówkowych w Polsce byli cudzoziemcy posiadający w swoim portfelu kartę Diners Club. Biuro Podróży Orbis, w ramach swoich struktur, uruchomiło specjalny Dział ds. Legitymacji Kredytowych pod koniec lat 60. Miał on zajmować się właśnie płatnościami bezgotówkowymi. Co ciekawe, w 1968 roku za pomocą karty Diners Club zrealizowano pierwszą w naszym kraju transakcję bez użycia gotówki.

Diners Club Polska wydaje na terenie Polski karty płatnicze z okresem bezodsetkowym sięgającym 59 dni. Karty Diners Club są dedykowane małym i średnim firmom, przedstawicielom wolnych zawodów i aktywnym podróżnikom, ceniącym wygodę i bezpieczeństwo. Oferują bogaty pakiet ubezpieczeniowy, narzędzia ułatwiające rozliczanie zakupów biurowych i podróży służbowych. Są akceptowane w ponad 35 mln punktów handlowo-usługowych w 200 państwach i terytoriach zależnych oraz w ponad 1,3 mln bankomatów na całym świecie. Karta Diners Club jako jedyna na rynku umożliwia firmom zbieranie mil w programie Miles&More.

Jak zdobyć kartę Diners Club?

Diners Club to krajowa instytucja płatnicza, która swoje karty wydaje bezpośrednio, ale współpracuje również z Bankiem PKO BP. Chcąc otrzymać kartę należy zgłosić się do wspomnianego banku lub wypełnić formularz na stronie internetowej klubu.

MIK, źródło: dinersclub.pl , fot. Biedronka

Inside Max P

Inside 2

Kategorie P

3R

4R

Poziomy Bottom

5R

Google Ads

Redakcja portalu

https://www.facebook.com/faktykaliskiepl

Kalisz, ul. Śródmiejska 36
tel. 573 950 125
e-mail: media@fundacja-reakcja.pl

Redaktor prowadzący
Anna Miklas-Pęcherz 

Redakcja telewizji

Oglądaj nas na kanale 232 i/ lub 140 

Multimedia Polska/ Vectra oraz na kanale YT

Kalisz, ul. Śródmiejska 36
tel. 573 950 125
e-mail: media@fundacja-reakcja.pl

Redaktor naczelna
Agnieszka Gierz

Fundacja Reakcja

Nadawcą Telewizji Kalisz 

i wydawcą portalu faktykaliskie.pl jest Fundacja Reakcja

Kalisz, ul. Śródmiejska 36
tel. 607 942 977
e-mail: biuro@fundacja-reakcja.pl

Prezes fundacji
Marcin Spętany

https://www.fundacja-reakcja.pl/