Wydarzenia - Fakty Kaliskie

kontrast:
wielkość czcionki:
A- A+
Dzisiaj jest: 28 październik 2021 Godzina:
imieniny: Juda (Judasz), Szymon

Wyszukiwarka

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami

Top 1

Top 2

Top mały 1

Wydarzenia

Przedszkolaki czytały w „Koperniku” ZDJĘCIA

Dwa pokolenia: uczniowie „Kopernika” oraz przedszkolaki z Niepublicznego Przedszkola „Pluszowy Miś” w Kaliszu spotkały się w III LO na wspólnym czytaniu. W ten sposób podsumowano projekt „Czytam sobie w bibliotece” pod patronatem Centrum Edukacji Obywatelskiej. Jego zadaniem jest upowszechnienie czytelnictwa i ukazanie korzyści, jakie z niego płyną.

Z przedszkolakami spotkała się młodzież z klasy 1D3. Uczniowie „Kopernika” czytali maluchom książkę R. Witka „Maja na tropie jaja”. Następnie dla 3- i 5-latków przeprowadzili zajęcia plastyczne i ruchowe. Dla każdej ze stron było to nowe doświadczenie: dzieci poprzez zabawę ze starszymi kolegami zdobywały wiedzę, a licealiści uczyli nie odpowiedzialności i wrażliwości, ale też twórczego działania. Wielu z nich przyznało późnej, że takie zajęcia to obszar nowych wyzwań i odkrywanie w sobie nowych umiejętności, które przydadzą im się w życiu.

Opiekunkami projektu w III LO były: Magdalena Pietrzak ze szkolnej biblioteki i polonistka Monika Mikołajczak-Cholajda. 

Opr. MIK, fot. III LO

Inside Max P

Inside 2

Kategorie P

3R

4R

Poziomy Bottom

5R

Google Ads

Redakcja portalu

https://www.facebook.com/faktykaliskiepl

Kalisz, ul. Śródmiejska 36
tel. 573 950 125
e-mail: media@fundacja-reakcja.pl

Redaktor prowadzący
Anna Miklas-Pęcherz 

Redakcja telewizji

Oglądaj nas na kanale 232 i/ lub 140 

Multimedia Polska/ Vectra oraz na kanale YT

Kalisz, ul. Śródmiejska 36
tel. 573 950 125
e-mail: media@fundacja-reakcja.pl

Redaktor naczelna
Agnieszka Gierz

Fundacja Reakcja

Nadawcą Telewizji Kalisz 

i wydawcą portalu faktykaliskie.pl jest Fundacja Reakcja

Kalisz, ul. Śródmiejska 36
tel. 607 942 977
e-mail: biuro@fundacja-reakcja.pl

Prezes fundacji
Marcin Spętany

https://www.fundacja-reakcja.pl/